Amanda kollar igenom hela min garderob

Hello♥

Nu sitter lilla jag och stora amanda här inne på mitt rum. haha, nej skojja bara :). Vi fick ju sluta tidigt så nu har vi varit här hemma i ungefär två timmar. Vilket är väldigt skönt eftersom det är fredag.

Men eftersom Amanda håller på att klaga som en liten fem åring just nu. Och kollar igenom min garderob för att hon inte får blogga, kanske jag borde sluta ;)

Men jag hittade i alla fall en lite konversation som jag sparat från msn där Amanda och jag snackar. Hihi Amanda är ju då en liten brunett, men på insidan är hon nog en riktig blondin :)


haha ja, det är såhär Amandas och mina konversioner p msn ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback