Färgning

Och nu kommer ett till inlägg om mitt hår!

Haha vet att ni som läser min blogg antagligen är helt ointresserade, men vad vet jag, kanske ni är? Om ni inte är och tycker att jag bara är jävligt jobbig som skriver om det, säg det! Eller rättare sagt: skriv det!

Det jag vill säga den här gången om mitt hår är att jag tappar det!


Tror jag håller på att bli galen! Jag har inte behövt borsta mitt hår på säkert ett år tills nu! Mitt hår blir nästan aldrig tovigt och därför så brukar jag inte borsta det. Men eftersom jag tappar så mycket hår nu så måste jag ju bli av med det. Och saken är den att jag har börjat få tunt hår! Fattar ni, tunt!? Jag har haft tjockt hår hela mitt liv och har aldrig riktigt uppskattat det, men nu när det håller på att försvinna saknar jag det som bara den! Kan detta hårtappande ha med min färgning att göra?




Och uppepå det har jag fått världens utväxt! Usch!
Jag vill så gärna färga! Men vågar inte, tänk om jag tappar ännu mer hår?!
Men om jag färgar kommer det bli mörk, mörk brun. Ni vet så mörk så det nästan är svart? As snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback