Farmville

Geek! haha nu har jag blivit det, lite pinit då då, men det är faktiskt as kul att spela. För er som inte vet så är det på facebook, men jag tror nog ni gör det. Tydligen så spelar halva min skola det.. och en sak till om mitt nya favorit spel, mina jordgubbsplanter kommer dö inatt! ledsamt, ledsamt, ledsamt ;)
Men varför är för att dom väl kommer bli mogna vid tolv och kommer hinna rutna innan det bli morgon. Pappa har ju då sattit spärr på min data så att internet inte fungerar efter 22.02, väldigt tråkigt men han hade faktiskt varnat mig :P

Vet då att detta var ett väldigt onödigt inlägg men vad gör man, detta är vad jag geekar till just nu ;) och desutom så kan jag bara spela det när jag sitter här vid pappas minidator för det fungerar inte på min. Så jag kan alltså inte ladda in några bilder nu ;)

Men vi ses kanske senare men tror faktiskt inte det eftersom jag ska geeka till farmville nu och sedan gå och lägga mig ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback