Fjortis place

Eftersom förra galaxen stängde ska dom nu öppna "nya galaxen". Haha, det kommer bli ett fjortis place! haha, och såklart ska jag gå! haha ska dit och driva lite och se hur det är. Haha vet att man blir betraktad som fjortis nu, men varför är fjortis så negativt? Men dit ska jag i alla fall på fredag.

Efter skolan idag så gick då (nu kommer många namn) jag, Sofia L, Ellen, Mayo, Patricia, Stina och Elin Si till "nya galaxen" för att se var det var. Och eftersom vi är så duktiga hittade vi dit.

Detta var då den härliga klädseln jag kom hem med efterskolan :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Vad är galaxen?

2009-09-14 @ 20:11:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback