Hemma kväll

Nu har Amanda precis lämnat mig! Jag följde med henne till tåget, men såklart missade hon det. Så istället ringde hon sin mamma för att komma och hämta henne. Så jag satt och höll henne sällskap i typ en kvart vid busshållsplatsen. Snäll som man är :)♥

En liten bild som Amanda och jag tog när vi satt och väntade på hennes mamma :)

Det nya galaxen öppnar ju idag. Och jag hade ju då tänkt gå. Men eftersom jag ville dit och driva, medan alla mina små fjortis älskligar skulle vara seriösa. Så dissade jag det. Man får ju ändå en stor fett fjortis stämpel om man går dit, så det kanske var ganska smart av mig ;)

Och här är då en liten bild på Amanda och mig i pukalen som vi vann i innebandyn. Och som nu står hemma hos mig, dens ska vandra runt en vecka hos alla i hela laget. Tur att ens efternamn börjar på B ;)

Men om man får riktigt tråkigt ikväll så kanske man kan gå dit för att kolla hur det är. Man bor ju trotts allt ganska nära ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback