Mitt hår♥

Jag har bara väldigt tråkigt just nu!

I vanliga fall brukar jag bara kunna hålla på att fixa på min design när jag har tråkigt. Men nu med min nya är jag riktigt nöjd.

Så istället sitter jag och kollar på bilder av mitt hår. Jag vet att det låter sjukt, kollar på mitt hår, kul!, men det är det att det är så konstigt!
Saken är den att jag ALDRIG använder mig av plattång, locktång eller liknande saker. Det ända jag använder är hårspray och såklart toffsar & hårnålar.
Men kolla på dom här två bilderna. Den ena är när jag har haft knut en dag, och den andra är när jag har kommit upp ur duschen.



Sorry för den dåliga kvaliten, men ni fattar vad jag menar.
Mitt hår gör som det vill, för när jag har haft knut exempel en dag, så kan jag ibland inte få bort lockarna och vågigheten på flera dagar!

Och sähär är då oftast mitt hår :)

(jag nu, osminkad med morgonfrissyren fortfarande och med myskläder)

Kommentarer
Postat av: Sandra

NU HAR NI ALLA CHANSEN ATT VARA MED I VECKANS BLOGG HÄR PÅ MIN BLOGG. DET ENDA NI BEHÖVER GÖRA ÄR ATT LÄSA REGLERNA I INLÄGGET, SLÄNGA IN EN KOMMENTAR ATT DU ÄR MED OCH DELTAR. GLÖM INTE NAMN OCH BLOGG. SEDAN ÄR DET BARA SÄTTA IGÅNG ATT SAMLA SÅ MÅNGA RÖSTER PÅ JUST DIN BLOGG SOM MÖJLIGT. LYCKA TILL!



Mer om tävlingen läser ni innan ni anmäler er!

2009-09-12 @ 17:06:52
URL: http://alsklingensflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback