Myskläder

Myskläder är ännu en sak som borde hyllas! Jag bara älskar att sitta i myskläder en hel dag! Och det gör jag idag, men hade faktikskt tänk att jag skulle göra någon nytta idag. Ska kanske städa rummet ;).

Idag har jag i alla fall fått sova ut! Vaknade vid ett av att mamma väckte mig. Och nu har jag precis ätit frukost. Hade tänkt blogga tidigare men jag har en ganska dålig vana. Jag läser alla mina kompisars bloggar på bloglovin innan jag skriver inlägg själv så jag blir ganska försenad, ibland hinner jag inte ens blogga själv. Men om jag inte läser deras först så glömmer jag bort att läas dom senare ;).



Bilden är då ganska gammal men som det står "Nya inlägg 87" är vad det blir efter bara en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback