Pluggat klart (?)

Och så har jag pluggat klart! Haha, ja det tog inte speciellt lång tid, men jag är inte speciellt mycket smartare nu ;) Vad jag ska ha prov på är densitet. Densitet=massa delat på volymen. Mer kan jag inte.
Men nog om hur dålig jag är på fysik. Det här har hänt idag :)

På lunchen i skolan så gick/sprang Amanda och jag hem till mig för att hämta "min" snygga ostbåge cykel, haha den är gul! Men i alla fall. Vi hade en timme på oss innan idrotten började. Så vi cyklade till ICA Maxi där Amanda köpte ett nagelkitt och jag lite godis, godisgris jag vet! Men jag försöker faktiskt sluta.



Men vi fick i alla fall jätte brottom till idrotten, men vi hann. Men på idrotten så spelade vi fotboll och jag stukade foten.
Så nu kanske jag inte kan vara med på innebandyn imorgon, men tror det! Och imorgon kommer Elin och Jennifer hem! Har saknat mina små habibsar!

Men för att komma till saken! efter skolan så åkte Amanda och jag till stinsen där hon köpte en tröja men jag köpte inte mina efterlängtade uggs! Jag tror jag kollade i varenda affär som skulle kunna ha uggs, men inga av dom var tillräkligt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback