Svenska lektion

Jag bara älskar vikarier! För när man har vikarie så kan man ju göra lite somman vill! Fast jag är ju så himla duktig så jag har suttit och gjort skolarbete hela lektionen. Jag skriver då fortfarande på min lilla hamster berättelse. Det går faktiskt riktigt bra, den börjar få lite humor nu.
Jag brukar ju i vanliga fall ha hålltimme på fredagar. Men eftersom min vikare som jag ska ha i alla ämnen till jag slutar tycker att det är bättre om vi skippar den, så ska vi göra det. Vi kommer då istället få sluta 13.20! härligt, härligt!

Men här kommer i alla fall två små bilder från nu på lektionen :)





Men nu måste jag då fortsätta till mitt lilla skrivande.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback