What would you do without your friends?

Mitt dåliga uppdaterande har väl alla märkt, och jag kommenterar det varje dag, vilket jag ska sluta med och göra något åt istället.
Idag hade jag musik, den lektionen vart endast flumm, i alla fall för min grupp (vi var ensama i klassrummet hela lektionen medan dom andra var ute).  Efter skolan så cyklade Ströming (Elin), Majonäs (Mayo), Peter(Ellen Peterson) och jag till stinsen, eller Mayo skjutsade Elin, och jag Ellen. Haha hela vägen dit klagade Ellen på att det var jobbigt att bli skjutsad.


Väl i stinsen i alla fall köpte jag en tjocktröja, jag älskar tjocktröjor! Den är orange-rosa, kan inte riktigt bestämma mig vilket.
Sen när Mayo och Ellen åkt hem cyklade Elin och jag till Maxi, sedan coop och sedan Maxi igen, hehe jag kunde inte bestämma mig. Där köpte jag i alla fall ett antekningsblock eftersom almanackorna var slut. Köpte även lite godis, godisgris jag vet, jag förnekar det inte ;).



Och här kommer ett litet videoinlägg från Stinsen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback