Almost done

Nu är jag nästan klar! Äntligen!
Men eftersom jag ska ge bort den så kommer ni tyvärr inte få se hur den blev fören efter jul. Jag hoppas verkligen att det blir en aning likt i alla fall, men det är galet svårt! ;)

Imorgon så börjar jag klockan tio. Jag kan verkligen inte fatta det! Det är julavslutning imorgon! Det är helt galet! Jag har verkligen inte lyckats få in det i mitt huvud och det känns helt overkligt!
Jag är jätte nyfiken på mina betyg också! Vi har ju redan fått veta av nästan alla lärare vad vi har fått, men att se det på papper ock färdigbestämt gör det lite nervöst!

Nu var det längesedan sommaren var! Även fast jag tycker att det känns som bara någon månad sen, kanske två... tre..?
Bilden är så stor så måste lägga den på den här ledden. 
Men gu vad jag har börjat sakna mitt mörka hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback