Dagens

Mellandagsrean måste jag säga är kass! Det var knappt något snyggt överhuvudtaget och det som väl var snyggt var antingen för dyrt eller bara inte värt att köpa.
Jag hittade en shorta som var perfekt, min stil, min storlek, rea, rätt färg (blå, jag älskar blåa shortor), men eftersom jag måste lägga de få pengar jag har på ett UV skydd till kameran så kunde jag inte köpa den.
När jag sedan gick in på expert för att köpa linsen så var den självklart slut, så jag kom hem tomhänt idag.
Glömde dessutom att gå till biblioteket! :(

Jag visar sällan min outfit nu för tiden, men varför inte börja igen? ;)
Bilden är lite dålig, men hade lite bråttom och han inte ta någon bättre.
Det svarta bas linnet är från Ginatricot.
Den svarta koftan är från Salt, tror jag, har fått den av min syster.
Det randiga linnet är från BIKBOK, men jag har sytt om det så det är som ett helt annat linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback