En julklapp, three to go!

Nu har jag precis ätit och jag tänkte att jag nu ska ladda ner lite låtar till mobilen. Det är ju så lätt att ladda ner och eftersom jag gör det från youtube så går det verkligen att få vilken låt som helst, men jag vet eller kommer aldrig ihåg vad låtarna heter... detta är ett litet problem för mig ;)

Och vet ni vad! Jag har införskaffat (rätt ordval?) min första julklapp! Eller, min brorsa önskar sig trådlös mus och tangentbort till datorn, men eftersom de tog slut (den modellen han ville ha) så kunde jag inte köpa det. Men nu är det så att han med sina små kontakter har lyckats få tag på ett och nu betalar jag endast honom för att få dem så att jag seda kan ge dem till honom i julklapp.
Haha enkelt, smidigt och lätt för mig :D
Sorry för att mina bilder jag laddar upp har en ganska låg kvalite med det är för att det har börjat gå så himla långsamt för mig att ladda in kamera bilder så jag tar med min 8.1 megapixlars kamera på mobilen istället, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback