En ny bok kom emellan mig och min Twilight läsning

Nu är min kära familj på väg in mot stan för att hämta upp min syster som kommer hem från Belfast. Eftersom Melinda (Jennys kompis) ville följa med och hämta henne så stanna jag hemma så att hon skulle få plats i bilen.
De är kommer vara tillbaka om ungefär fem minuter så jag får snart se min älskade stora syster igen! :D

Jag har avbrutit min Twilight läsning för en annan bok förtillfället. Min nya bok är bara på ungefär hundra sidor och kommer därför gå snabbt att läsa ut. Boken heter: En lat jävels guide till MVG i alla ämnen. Så jag vart ju bara tvungen att läsa den när jag såg att vi hade den hemma!
Jag berättar när jag har läst ut den om den är värd att läsa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback