Imorgon (idag) är det nyårs afton!

Eftersom att det är nyårsafton imorgon och man kommer antagligen vara uppe onödigt länge så är det dags att gå och lägga sig nu, så att man inte är trött imorgon kväll ;)
Jag kommer antagligen väl komma i säng om en timme och sedan somna en timme efter det, men det är värt ett försök, även fast jag inte är trött ;) 
Det skulle vara kul att ta med systemkameran och fota en massa, men det är ju nyår så jag vågar inte ta med den någonstans, kanske kommer råka slå i den eller liknande.

Vad symboliserar nyår för er? De flesta skulle nog säga raketerna, men för mig är det att säga hejdå till det gamla året och välkomna det nya, fräscha, oförstörda  året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback