Inge mer street dance för mig

Dansuppvisnigen var för ett bra tag sedan nu. Den började klockan sex och var ungefär en och en halv timme. Det gick faktiskt helt okej, jag kom lite efter någon gång med det gick helt enkelt okej. Jag tror inte att jag tänker gå någon mer termin på street dance, jag kanske testar något annat istället. Jag ska fråga syrrans kompis om någon bra dans, hon har dansat några år och testat på lite olika så ska rådfråga henne ;)
Jag ska nu i alla fall börja gör mig i ordning och sedan gå och lägga mig. Vill ju inte vara zombie imorgon i skolan.


Kommentarer
Postat av: elin

sv; haha cholkad är det äckligaste som finns!! :P

2010-12-06 @ 07:43:38
URL: http://essj.blogg.se/
Postat av: j

ninas nummer ar: 0737397046. sa du kan messa henne ;)

2010-12-06 @ 15:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback