Jag ska börja läsa böcker

Jag kom hem för ett litet tag sedan och sedan dess så har jag suttit och letat julklappar på internet. Jag är nästan helt säker på vad jag ska köpa till min mamma nu, men jag vet inte om jag måste beställa den då eller om jag kanske kan hitta den i någon affär. Jag hoppas verkligen på att den finns i affär för annars kanske den inte kommer i tid.

Idag har jag lämnat in min VG upg. och så har jag faktiskt lånat två stycken böcker. jag har lånat ettan och tvåan av twilight. Jag har sett filmerna men jag tycker inte att de är så speciella, så jag tänkte att böckerna kanske är bättre.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

dom äger vicky!! :D <33

2010-12-08 @ 19:41:21
URL: http://essj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback