Julklapps tänkande

Jag tror faktiskt att jag vet vad jag ska köpa i julklapp till min syster nu. 
Jag har haft väldiga problem med henne eftersom jag inte riktigt vet vad hon vill ha eftersom att hon nu jobbar och kan själv köpa allt den jag skulle kunna ge henne. Men nu tror jag faktiskt att jag har kommit på något riktigt bra som hon kommer uppskatta, men hoppas verkligen att hon gillar det. 
Men det kommer hon nog göra om jag känner henne rätt ;)

Till min mamma och pappa vet jag inte heller, men föräldrar vill ju hellre ha någonting som man har lagt ner kärlek på än någonting som kostar massa pengar. Så jag ska försöka fundera ut någonting kärleksfullt till dem♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback