Laddar över resten av bilderna

Jag håller nu på att ladda i bilderna från systemkameran, laddning tog inte så lång tid som jag trodde att den skulle göra, men att ladda in bilderna till datorn tar en evighet känns det som! ;)

Elins design har fått vänta eftersom jag har en liten pause, men jag vet inte hur hon vill ha sin blogg och därför så kan jag inte ändra designen. Vill ju att det ska bli så som hon vill ha den, så Elin
När du läser detta, skriv ett långt inlägg på din test blogg om exakt hur de vill ha den. Jag kommer endast ändra det du säger åt mig att ändra och hur du säger åt mig att ändra det.


Kommentarer
Postat av: Elin Sigvardsson

Jag gör det en annan dag istället för jag hinner itne med det nu :P

2010-12-27 @ 18:46:24
URL: http://tontbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback