Me duele la cabeza

(Jag har ont i huvudet)

Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska göra nu. Jag har så många alternativ ;)
Antingen så kan jag plugga mer på spanskan eller så kan jag skriva någon av mina två So uppsatser som jag måste göra, eller så kan jag gå och lägga mig och jag kanske är utvilad imorgon eller så kan jag plugga på de hundra olika verben jag ska kunna böja tills på fredag.
Haha, fan vad vad mycket jag måste göra! Men jag tror jag ska fortsätta med spanskan så att jag i alla fall kanske får ett VG. Jag satsar på det i spanska och om jag kommer få det kommer jag typ hoppa i taket! Jag kommer bli så sjukt glad!

Jag känner mig lite som denhär båten, fast jag sjunker i läxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback