Snart är det jul

Nu är jag hemma hos Elin Strömberg med flera. Vi ska försöka få igång Buzz och spela det, haha ja undra hur det kommer gå, ja jag är inte så allmänbildad.. :$
I skolan idag så har det varit väldigt mycket snöbollar flygande i luften och även en del mulanden. Jag har faktiskt inte blivit utsatt för något idag, jag är kvick i fötterna ;) haha.

Buzz verkar inte fungera, Elin och Stina sitter och leker tekniker medan vi andra gör lite av varje. Mayo sjunger gudomligt fint här bredvid mig, jag svimmar nästan av! :O
Jag har tagit massvis med bilder idag nu när vi var påväg hem till Elin, men jag har ingen överladdningssladd med mig så ni får se dom senare idag istället.

Haha de dåliga tekniknördarna misslyckades och nu blir det något som heter Pascal typ, dålig grafik kan man verkligen säga! haha men tv spel är skit kul så det blir nog okej, men ingen fattar hur man ska göra...

Bild från i somras, inte sådär jätte snygg då, men ett långt inlägg utan bild kan jag ju inte ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback