Tills imorgon: Spanska prov + Musik läxa

Har precis ätit och haft ett litet avbrott från pluggandet, men annars så går det helt okej. Jag har snart lärt mig alla glosor (90 st), alla kroppsdelar (19st) och utseende beskrivnings ord (21st). Men efter att jag har lärt mig det så har jag fortfarande jätte mycket kvar! blä!
Jag vet inte varför det är så, men varje gång jag ska plugga så måste jag ha choklad! Haha ja vet, det är jätte konstigt, men jag bara måste ha godis eller något att äta på bara. Jätte konstigt men jag kan inte konsentrera mig annars. Så nu har jag precis sprungit runt i hela huset för att hitta något att små äta på.
En utav de låtar som jag ska kunna namnet och låt titeln på tills imorgon.

The monkees - I'm a beliver 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback