Tusen gånger starkare


Jag kom precis hem från skolan nu. 
I skolan så hade jag tre lektioner innan vi åkte och kollade på filmen Tusen gånger starkare på Sollentunas biograf. Filmen var en riktigt tråkig svenne film, den handlade om en klass som inte hade så bra sammanhållning. Jag kan förstå varför mina lärare valde filmen, men det är ingen film jag hade valt själv.

När bion var slut så var även skoldagen slut. De flesta gick till Sollentuna Centrum för att handla julklappar och själv har jag lyckats handla med mig två stycken hem, jag är mycket nöjd!
Nu har jag bara en kvar att köpa, den svårast typ. En present till min pappa.

Kommentarer
Postat av: Mayo

Svar: neeeje, inte allt :O :(

2010-12-20 @ 18:49:37
URL: http://llixomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback