Vi tycker alla olika

Nu håller min mamma på och förstör hela huset. Jag hatar det så jävla mycket! Hon gör det varje år och jag kan inte stoppa henne på något vis, det blir bara mer och mer för varje år och jag vill bara slänga ut alltihopa! Jag förstår verkligen inte meningen med denna överdrivelse! De är överallt, var man än kollar! Små som stora, fula som söta, men mesta dels små och fula, och hur många som helst! Usch och fy och när jag flyttar hemifrån kommer det aldrig se ut såhär hos mig! Aldrig! Jag hatar allt detta julpynt! Lite är okej men här hemma blir det så överdrivet mycket! Fem fulla stora flyttkartonger med julpynt som kommer ut varje jul!
Det kan vara mysigt och man får verkligen denna julkänsla, men det är bara så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback