Morgon dagens planering

Beroende på var man läser så står det att det ska bli olika temperaturer imorgon. På en del ställen står det att det kommer bli -20 grader medans tex. yr.no står det att det kommer bli endast -10 grader (det är också kallt, men inte i närheten av -20 grader ;) )
Sofia och jag hade tänk att vi skulle åka snowboard imorgon i väsjöbacken, så jag hoppas verkligen på att det inte kommer bli så kallt!
Eftersom både hon och jag är väldigt måna om att vi ska lära oss snowboard så tänkte vi att det kanske är lättare om man åker det innan man testar på skidor så kanske man kommer in i snowboards åkandet lite lättare, men det är bara en teori ;)
Ska försöka övertala några till att följa med men det kan vara svårt eftersom ingen verkar vara så speciellt sugen på att åka snowboard i kylan. Men smsa bara om ni ska med!

Yr.no brukar ha rätt så jag litar på dom ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback