Vad som hände igår

Updateringen igår var ju usel men eftersom jag brukar blogga mest på kvällen i vanliga fall, och igår så var jag ju upptagen, så det blev inget bloggande. Jag hade ju fullt upp med att följa Harry Potters liv ;) haha

Lite snabbt om gårdagen. jag var ju hemma hos Elin strömberg och därifrån drog jag vid kanske fem. Sofia Lantz och Maria Hallme kom typ tio minuter senare då vi gick till pizzerian och köpte pizza och kebab, haha på fredagar får man äta skit mat :D
Vi orkade inte kolla på ettan och tvåan så vi började kolla på trean och sedan forstsätta därifrån, men vi han bara se till femte filmen, så vi ska kolla på den sista filmen innan vi går på bio någon gång i veckan.

Hur som helst så gick vi en snabbis till Ica Maxi för att köpa godis, sedan var det direkt tillbaka till filmerna. Jag hade glömt typ allt som hände i Fenixorden (alltså filmen, kom ihåg en del från boken, haha sofia tyckte att jag var lite jobbig när jag kommenterade allt som dom inte hade tagit med i filmen men som händer i boken.. hehe)
Sorry för gamal bild, men den nyaste jag har på dom. Sofia och Maria♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback