Var lite spontan och klippte snedlugg

Jag har sett fram emot att åka skidor så jävla länge, och idag så bestämde Sofia Lantz och jag att vi skulle åka skidor i helgen, och nu får jag reda på att dom inte ens har öppnat skidbackarna! Blä för dom! ;(

Jag har haft ganska tråkigt nu ett tag, och på något sätt så slutar alltid det med att jag börjar klippa i mitt hår. Iband blir det att jag klipper det lite kortare, ibland så klipper jag bort det slitna, ibland så klipper jag av hela luggen och min lugg slutar precis på ögonbrynen (fast det har bara hänt en gång... tror jag...)
Idag så slutade det i alla fall med att jag nu har klippt snedlugg. Den är fortfarande ganska lång, kortaste vid ögonbrynen och längsta vid käken. Jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: jennifer

blev mer lyckat än min lugg....<33

2010-12-08 @ 20:49:10
URL: http://essj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback