Hatar att hålla på med design!

Världens bästa låt! :)


Nu var det jävligt länge sen jag bloggade sist, och då menar jag dagligen.
Klockan är skit mycket och jag borde gå och lägga mig egentligen, eftersom skolan börjar på måndag och man måste ju börja komma in i gamla vanor snart ;).
Jag har i alla fall haft skit tråkigt nu på sen timmarna så jag bestämmde mig för att jag skulle blogga lite, men när jag såg min design så ville jag fixa den först eftersom att den är så himla gammal! så nu har jag gjort en helt ny header och skit, vilket tar jätte lång tid för mig eftersom jag aldrig kan få rätt storlek på skiten.
Men jag gjorde i alla fall det och nu när jag blev klar så såg jag att den såg förjävlig ut! Massa tid i onödan, hata headers!

Men anledningen till att jag fick för mig att blogga var nog bara för tidsfördriv. Vilket jag nu har lyckats spilla väldigt mycket tid på ;). Men nu när jag skriver så komme jag att tänka på en sak, eller två egentligen. Ett är att det är ganska kul att blogga egentligen, kanske ska börja igen? ;). Men det andra är att jag använder ganska weirda ord? eller gammeldags kanske man kan säga?

Johanna, du ville ju tt vi skulle börja blogga ihop, men asså jag vet inte. Jag tror inte att jag skulle kunna hålla uppe bloggandet och intresset som förut, så jag ska nog inte börja blogga över huvud taget.

Saknar ni mig? :) För när jag kollar på statestiken så är det fortfarande folk som besöker bloggen. Jag trodde attd et kanske skulle vara en eller två varannan dag, men det är ett tio-tal varje dag! :O

Men nu ska jag iaf vara duktig och gå ner och fixa mig i årdning för sängen, få se när nästa gång vi hörs är ;)
Och så ska jag såklart visa upp mitt misslyckade försök till header :$


ByeBye Mi Bby's

Kommentarer
Postat av: stina

thihi jag har den här låten på mobilen !! ;)

2010-01-20 @ 19:56:28
URL: http://nerdylittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback