Uppdatering!

Sitter nu på lektion och vi får göra vad vi vill. Men eftersom jag är lite uttråkad så gick jag in här. Det är väl dags för lite uppdatering? ;)
Sen jag bloggade sist har det hänt lite, men inte så speciellt mycket. Jag har tillexempel klippt mig och färgat håret. Så nu är mitt hår mycket mer uppklippt och jag kan ha luggen nere även fast den slutar vid hakan :) Min hårfärg är mörk brun, men det blir bara ljusare och ljusare eftersom jag färgade med toning.
Innebandyn har jag också slutat på.. eller jag har bara slutat gå på en del träningar, men slutar väl helt snart. Men sån är jag, jag kan gå på någonting i ungefär ett år, sen tröttnar jag, men jag tror faktiskt att innebandyn har rekordet, har nog aldrig gått såhär länge på något.

Men eftersom bloggning inte riktigt är min grej längre så får den där uppdateringen räcka.
Puss och Kram

 


Kommentarer
Postat av: Malin

hej, allt bra? :)

snygg blogg :D



Vill du köpa kläder och sådant med presentkort istället för med pengar?

Vill du få hemskickade presentkort helt gratis?

Då tycker jag att du ska bli medlem på gratisbio.se, gå in på min blogg och klicka på bilden längst till höger på min blogg, blir du medlem via min länk så får du 25 poäng extra :D

OBS! Detta är väldigt smart reklam ;)

2010-02-04 @ 22:39:39
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback