At home

Kom precis hem från Maria Hallme, jag har varit där med tjejorna och bara umgåtts. Det är skönt att bara ta det lugnt ibland men nästa helg så vill jag ut och träffa folk!
På stinsen så köpte jag en tubkjol, kände att jag kunde behöva en till eftersom jag bara har en och eftersom det inte är så snygg så har jag den aldrig utanpå en tröja. Den nya är snygg :D Tycker i alla fall jag.
Jag hittade en bh och två trosor som jag skulle köpa också, men när jag kom till kassan så hade jag inga pengar även jag är säker på att jag ska ha det, blivit bestulen? nej ingen aning men jag är väldigt irriterad.
Efter det så gick Elin och jag till donken (juste, btw, Elin köpte en snygg blå rutig skjorta) där jag åt middag, sedan tog vi tåget till Elin och därifrån så gick vi till Maria.

Vi spelade lite wii också (Elin på bilden med hennes nya skjorta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback