Att skriva förhand

Kom hem från träningen för ett litet tag sedan. Vi ska göra en jul show och håller på att öva till den, idag var det endast repition så att allt skulle bli bra eftersom det var näst sista träningen. Det gick helt okej tycker jag.

Jag tycker väldigt mycket om att ändra min handstil då och då. Så nu har jag bestämt mig för att göra annorlunda a:n och k:n, sådanna här data a:n och lite mer böjda k:n, jag tycker det är mycket snyggare.
Vet ni vad mamma berätta igår, hon sa att man lär sig skriva när man är sju år ungefär. Det betyder att jag endast har kunnat skriva i ungefär sju år, det är ju jätte lite! :O
När jag gick i lågstadiet fick vi även lära oss skriva skrivstil, kommer ihåg att i början tyckte jag att det var jätte kul men vi fick ju hålla på med det i evigheter så idag tycker jag inte alls om skrivstil. Lite kul att kunna men onödigt.


Det är sjukt hur mycket kraven ökas ju äldre man blir. Om jag skulle skriva något sådant här idag skulle jag få IG men det här barnet har fått "Bra!" som kritik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback