Bildbomb av Belfast

Tänkte att jag ska lägga upp lite bilder från Belfast så ni får se en liten del av hur jag har haft det i alla fall. Men det blir endast natur bilder den här gången.

Här besökte vi en utav deras sevärdheter. Det är ett berg som har gjort detta mot sig själv.
Vågorna slog mot stenarna.Min underbara syster, Jenny.Jag såg en fyr genom flygplans fönstret och sedan dess så ville jag se en, så vi letade reda på en :)Jag var ju bara tvungen att ta kort på en utav deras röda telefonkioskar! Lite gammal var denhär då, men det fanns faktiskt inte så många.Ute på landet var det hur grönt som helst!
Tyvärr så fick jag ingen bild på några får, det fanns hur mycket får som helst ute på landsbyggden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback