Designen

Det börjar verkligen bättra på sig nu med designen. Har ändrat mest små saker men det är ett jävla fixande för endast det ;)

Jag har bla.
Gjort så att det är en svart ram runt bloggen.
Ändrat header och trixat väldigt mycket med att få den på rätt plats, bredd, höjd m.m
Ändrat färg på bakgrunden, lite mer jordnära färg.
Tagit bort understrykningen under länkar
Lagt till smailysar
Ändrat typsnitt
Flyttat ner kommentars länken till slutet av inlägget
Bytt färg och lagt till en grå kant efter varje inlägg
Ändrat färg på bla. rubriken

Ja som ni ser så är det mesta dels bara små saker. Jag kommer inte på något mer nu som jag fixat med, men ska iaf försöka igen med menyn.

Hittade en bild på mig och stina från i somras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback