Elin Sigvardsson is gästish bloggish :D

Nu är jag (Elin Sigvardsson) här och Vicky står och sminkar sig för snart ska vi dra till stinsen :D Men de kommer ta en stund innan vi kan gå dit för Vicky står bara i leggings och bh just nu och sminkar sig. Haha, hon ser riktigt rolig ut när hon står där och gapar för att kajalen ska hamna rätt ;)
Aja, på stinsen ska iaf jag kolla på lite affärer för som jag har skrivit på min blogg så har jag lite rabatter :) Men ska inte kolla på nåt speciellt.
Vicky ska kolla på lite sexiga underkläder som hon ska ha utanpå sina kläder när hon vill leka superwomen! :D
Nu håller Vicky på att klä på sig :( Vill ju att hon ska gå naken till stinsen :( Höhöhö
Oj, den va gammal :o Elr från i våras men iaf :o
En liten länk till min blogg: Elin Sigvardsson :D

(Jag har varit superduper seriös när jag har skrivit de här inlägget, och om ni inte förstår ironi så får ni skylla er själva) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback