Färgning

Jag har en liten lyckost till vän som har en mamma som är frisör och ägen in frisör salong, så gissa om hon någonsin har utväxt ;) Men den här lilla (haha hon är längre än mig) skitungen ska iaf färga håret idag. Hon har varit bäldigt ljusblond i kanske två år nu men idag ska hon färga slingor och så så att det ser mer naturligt ut, jag är nyfiken på att se henne imorn :) Jag ska sova hos denna lilla skitunge imorgon, Elin Sigvardsson närmare bestämt.

Jag ska faktiskt inte färga mitt hår något mer tror jag, jag tror faktiskt att jag ska låta min orginal färg växa ut, var evigheter sedan jag hade min orginal färg. Den är otroligt snygg på sommaren när den blivit solblekt, men utväxten på vintern som inte blivit solblekt är inte lika snygg ;)
Min orginal hårfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback