Jag borde... Men jag orkar inte

Mitt schema på tisdagar är ganska slappt, helt okej lektioner, slutar vid en okej tid och har två timmars håltimme, en okej dag liksom. Hade musik idag för första gången på typ en månad, har haft sovmorgon ist för musik eftersom vi är en ganska stor klass och de måste dela upp oss. Vi fick iaf lyssna på 50-80 tals låtar som vi ska kunna känna igen och veta artisten till, till nästa vecka.
På håltimmen drog vi hem till mig, typ hela bunten. Slappade i soffan och spelade wii mot varandra, haha tråkiga liv jag vet.
Nu ska jag nog iaf kolla om vi har någon bra film, finns massor som jag borde gör men inget som jag orkar göra, gör det senare ;)

Kommentarer
Postat av: Mayo

Svar: Hahaha aa det var det verkligen! :D

2010-11-23 @ 16:08:35
URL: http://llixomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback