NewYorker

Jag brukar inte vara i Kista Centrum så ofta, men har varit där två gånger denhär veckan och såklart så kollar jag igenom NewYorker butiken som dom har där.
Jag tycker att det är synd att dom inte har en NewYorker butik i sollentuna eftersom dom har så himla mycket snygga kläder.
Det var iaf rea där och jag hittade fyra jätte snygga midje-shorts. Kanske lite sent för att köpa shorts jag vet, men man kan ju ha dom på vintern också bara man har leggins under och om det bara inte blir allt för kallt ;)

Köpte dom för ungefär 50kr/st, dom hade kostat ungefär 200kr/st

Dom gröna köpte jag även i svart, men dom är lite skrynkliga så..

Kommentarer
Postat av: j

looks great!

2010-11-09 @ 11:58:38
Postat av: Anonym

har du gått ner i vikt :O

2010-11-13 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback