Önskelista

När man var liten så fick man alltid skriva en önskelista för att mamma och pappa skulle veta vilka av alla leksaker man önskade sig. Jag önskade mig massvis med barbie's och bratz's, nu ligger alla dessa på vinden, lete bortslösade pengar kan man ju tycka.

Nu på senare år så önskar jag mig typ bara tekniska saker, som mobil, laptop, kamera.. ja bara massa av dessa dyra saker. Förra året så fick jag min mobil, året innan en dator, innan det en kamera, innan det en mobil, innan... ja det är så det går runt, vartannat år vill man ha en förnyelse, i alla fall jag.
Så i år tänker jag önska mig en kompaktkamera, det är som en mindre systemkamera och som är mer tålig till stötar, jag är ganska klumpig..

En canon kompaktkamera, högst upp på listan!

Kommentarer
Postat av: elin

Haha vf skulle jag vara sur? ;) Svarade bara på samma sätt som du fråga :)<3

2010-11-17 @ 15:56:12
URL: http://essj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback