Shopping! Ladies night

Utvecklingssamtalet gick bra, endast positiva saker hade hon att säga, så det var skönt. När vi kom hem så var maten klar, och efter att ha ätit så drog mamma och jag till stinsen, det var tydligen ladies night där med massor av erbjudanden. Jag hade ingen aning om detta fören mamma sa det, så det var en trevlig överraskning.
På en utav mina favorit affärer (BIKBOK) så hade dom 40% på alla plagg i butiken med orginal pris. Men självklart så var det packat med folk så det var endast att leta upp något snyggt, hitta en bra storlek och hoppas på att det kommer passa, jag har fortfarande inte testat något av mina köp, ska göra det alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback