En till!

Nej men titta här! Jag hittad en till bild på en tecknings som jag har gjort men inte lagt upp här! Även fast det var ett tag sen så, va fasen, varför inte ladda upp den? Nu var det ett tag sedan jag tecknade och jag känner att jag verkligen borde börja igen, MEN! Det finns så mycket annat man kan göra! Jag har tillexempel köpt en gitarr! Jag kan inte spela, men jag tänker försöka lära mig, jag vart lite för spontan och bestämde mig för att köpa den, haha :D
Och det fula som ni ser upp i hörnet är min ohyggligt fula skiss, men va fan, en skiss är en skiss och palla göra den snygg! ;) Klotter och ful, så ska det vara! 

Jag blir lite irriterad på att jag inte har gjort en teckning som jag verkligen är glad över på länge, faktisk, den enda som jag har gjort som jag verkligen är nöjd med är den med shortsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback