Nu till det svåra

Nu har jag städat hela dagen känns det som och ändå så syns det knappt någon skillnad! Jag kommer ge upp när som helst nu känner jag, orkar inte fortsätta nu i alla fall. Det är så mycket så ångest av att bara kolla på det.

Jag kan kolla på videoklipp på youtube i timmar ibland! Jag vet inte vad det är men jag tröttnar aldrig eftersom det finns så himla mycket. När jag ska göra någonting, som att fixa naglarna tillexempel så kan jag ibland söka inspiration där. Igår så kollade jag runt på en massa klipp där de målar med akryl färg, vi har precis köpt hem det och det kryper i fingrarna efter att använda det! Hittade hur som helst en massa klipp där de målar av naturen och nu är jag jätte tagad! Bara att leta upp en bra natur bild och börja måla! Några förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback