Pimpade naglarna lite extra

Nu har jag målat klart mina naglar, äntligen! Överlacket har inte riktigt torkat än men orkar inte sitta still längre. Jag köpte för typ en vecka sen lite prylar för att kunna pimpa naglarna mer. Bara vanligt nagerlack blir lite tråkigt tycker jag och fransk manikyr har man ju sett så många gånger, så jag köpte lite saker på gekås för att ändra på det.
Jag hade testat att måla mina naglar med graffiti nagellack eller vad det nu kallas, vart riktigt coolt men det började lossna i kanterna efter en vecka typ. Så tyckte det var dags för något nytt och jag måste säga att jag faktiskt är ganska nöjd för att vara första gången att måla naglarna såhär. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback