Pride paraden

Idag har jag varit inne i stan med Amanda, vi kollade på pride paraden. Jag tror att det var två år sen jag kollade på det sist, och jag måste säga att det var mycket mer drag då! Fast i och för sig så stod jag förra gången ganska långt i början av själva vandringen medan vi nu stod er mot slutet. En del var vekligen jätte tagade och jätte glada med hög musik medans en del bara vifftade lite flagor medans de gick. 
Vi åkte in så att vi var framme vid två ungefär och gick mot kungsträdgården där det var smockat med folk så vi började tränga oss fram bland alla människor och råkade gå ut rätt ut där själva paraden går, haha. Sen gick vi en bit åt samma håll som paraden går och hittade ganska bra platser, stod nästan längst fram. 

Amanda ville inte vara med på bild


Gay-heaven! (stod det på deras flak)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback