Träning för mig?

Godmorgon på er! 
Idag är en bra dag känner jag, är full av energi och på bra humör! Vaknade imorse av att mamma tryckte ett kallt smörpaket mot min kind, vart as rädd haha. Hon hade varit och handlat och hade bland annat köpt en träningsbok till mig, jag klagar alltid på att jag inte orkar träna så nu har hon köpt en bok, "Träna en kvart om dagen - med Paolo Roberto". Har börjat kolla i den och ska nog börja med det, men man måste ju komma in i det och verkligen göra det varje dag vilket jag är lite tveksam till om det verkligen kommer bli så för mig...

Sofia messade nyss och ville dra med mig till simhallen, träning säsongen börjar ju snart så hon vill tjuvstarta lite (hon tränar simning) ;) haha. Jag är lite tveksam på om jag ska simma, tycker inte alls som klor men antagligen kommer det sluta med att jag kommer va i vattnet ändå. Tåget går tjugo över så måste stressa nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback