19e feb 2011 - vaxat benen och tecknat

Gu vad jag saknar att uppdatera hela tiden, berätta om en massa saker som jag tycker om, är intressanta och saker som jag har gjort! Jag hoppas verkligen att min pappa kan laga min dator nu i veckan, jag vill verkligen inte vara utan den längre, saknar mitt internett och att ladda in och spara bilder ;)

Idag har jag inte gjort så mycket, efter igår var jag helt slut! Jag somnade vid 21-22, och det gick snabbt, huvudet på kudden och jag sov! Jag vaknade vid tio imorse, käkade lite frukost och hämtade mina vaxrämsor i mitt rum. Bestämde mig för att vaxa benen.

Efter lite övertalning lyckades jag få min mamma att hjälpa mig, hon sa nämligen:
- Men jag kan inte skada någon! Nej jag klarar inte att göra något som kommer göra ont på dig!
När hon hade dragit bort första remsan och jag skrek till började hon skratta, hon tyckte att det var jätte roligt! Så nu vet jag vem jag har fått min skadeglädje ifrån ;) När jag sedan tänkte hämnas lite så övertalade jag henne att jag skulle få ta en vax remsa och vaxa hennes ben en bit bara (hon hade aldrig tidigare vaxat benen, så jag hoppades på ett litet skrik från henne, hehe) vart hon ganska nervös med gick med på det. gissa vad hon sa när jag hade dragit bort den, så istället för ett litet skrik fick jag:
- Men det var ju ganska skönt, som massage ungefär, gör det igen!
Slutsats: Min mamma har ingen smärttröskel och är galen! ;)

Sedan har dagen gått och nu har jag precis tecknat ett blyertsteckning! Det var mer än två månader sedan jag tecknade senast och det var jätte härligt! I'm back on track!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback