Bambi på hal is ska bli konståkerska!

Vet ni vad som räddade min dag idag? Som gjorde mig på toppen humör!
Jo, att vi ska åka skridskor på vallen imorgon! wiie! Jag är som sagt väldigt dålig på skridskor, men jag tycker att det är jätte roligt! Så nu har jag bestämt mig för att jag ska kunna åka skridskor! 
Så vem vet, haha jag kanske kommer åka till vallen och träna skridskor någon dag efter skolan? Haha men jag är så, vill jag lära mig någonting då ska jag fanemig göra det också! :D

Så mitt utmaning för ikväll är att komma på något sätt att använda mina skridskor utan att mina fötter krampar efter fem minuter, sockor kanske? Sedan så måste jag även lära mig engelska glosorna! ;)

Haha ja, så såhär kommer jag åka efter morgondagens skridsko åkning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback