Dagens

Det känns helt sjukt att mitt första inlägg för dagen kommer såhär sent.
Men min anledning är att jag har gjort annat, efter skolan så gick jag hem och försökte plugga lite matte. Efter det så skulle jag iväg på någon sak för att planera hur vi i klassen ska kunna få ihop pengar till våran klassresa, och jag från det mötet kom jag hem ifrån för en halv timme-timme sedan.

Idag så var det i alla fall simnig i skolan, jag fick träna mest uthållighet eftersom jag är så himla dålig på det. Väl i skolan igen hade vi matte och vi fick tillbaka våra senaste matte prov, VG! :D
På håltimmen så åkte Sofia och jag till Sollentuna Centrum, jag skulle aktivera mitt kort och jag lyckades få med mig Sofia, vilket jag är väldigt tacksam över! 
Cubus hade rea så jag köpte två tröjor, 49 kr styck.

Jag älskar när klader är lite större, så himla snyggt! Men tajt är galet snyggt det med! Det gäller bara att det inte hamnar där i mitten. Då är det inte alls lika snyggt, ser bara ut att vara fel storlek tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback