Grattis mamma

Idag är det min mammas födelsedag!
När jag vakna imorse så vaknade jag av ett sms från Sofia som undrade om jag var vaken (vi bestämde igår att vi skulle dra till stinsen idag), jag svarade och sedan så råkade jag somna om, så två timmar senare vaknar jag av ett nytt sms. Inte så lyckat, men innan klockan två var jag i stinsen!
I stinsen så köpte jag present till mamma, ett läooglans från Lóreal och en puder grej, vet inte vad det kallas, men används istället för borste.
När vi var där så var vi inne på DinSko, och en liten unge, på kanske fem år, tappade ett par skor, gissa vad hon sa! Jo, "FITTA!". Sofia och jag vart helt chockade, liksom så små ungar, de ska inte kunna sånna ord och använda dem så, helt sjukt!
Så nu håller jag på att göra efterrätt till mamma och resten av familjen, fruktsallad, tror den kallades Gino. Har tagit mig en evighet och jag är ändå inte klar! Min mamma fick en rit plata till datorn och en epilator(maskin som du drar bort hår med) av pappa. Pappa och brorsan tyckte att det var skit spännande med epilatorn, så de testade ju såklart den, armar och ben vart offer, men endast en kvadratcentimeter försvann ju innan de gav upp av smärta. Sedan när jag testade den på benen (Jag vaxade mig lite slarvikt förra helgen så allt försvann inte) och bara tyckte att det gjorde lite ont vart de bara ganska chockade, sedan när jag berättade att jag knappt hade någor hår på benen vart det lite mer förståeende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback