I skolan

Jag har nu spanska lektion. Vi håller på att skriva kärleksdikter på spanska, jag är klar så jag ska fortsätta med att göra uppgifter i boken, inte kul ;)
Min pappa har fortfarande inte börjat leta efter felet på min dator så antagligen kommer jag vara utan den till veckans slut, men jag hoppas verklligen att han kan fixa den snart! 

Detta är dagens andra lektion, på första hade vi musik. Vi är indelade i grupper och ska spela en låt, hat jag inte berättat om det? Min grupp har i alla fall bytt låt nu så nu ska vi spela "Adele Erichsen - Not drunk enough".

Och på fredag, som jag har längtat så länge till, är det romme! :D Vara vid skolan klockan sju, lite tidigare till och med, men fy fan vad jag är peppad! Jag ska nu åka snowboard, haha undra hur det kommer gå ;) Men jag är galet peppad ändå! Jag SKA lära min snowvoard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback