Imorgon blir det tortyr

Min tid utav dygnet har blivit helt fel, är det så man säger det?
Jag ska i alla fall gå upp tidigt imorgon så att det blir rätt igen, jag gick liksom upp klockan tolv-halv ett idag, så innan det blir värre är det bäst att stoppa det ;)
Jag hörde låten som gick vidare i melodifestivalen och den var faktiskt bra. Då menar jag inte Danny utan den andra snubben, han som typ inte snackade svenska och var mörkhyad. Riktigt bra låt faktiskt!

Imorgon så ska jag faktiskt dra till gymmet! Haha otroligt eller vad? ;) Men känner att det är dags, jag måste komma in i en vana, en hälsosam vana. Så imorgon klockan tio på morgonen ungefär så ska jag till gymmet. Jag kommer typ... DÖ!

Jag hittade en video från deras uppträdande, det var tydligen en grupp. Swingfly - Me and my drum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback